خانه باز ها | بهترین های دکوراسیون و بازسازی منزل

دکوراسیون منازل کوچک
  • ۰
  • ۰

در این پست قصد داریم به معرفی سه عدد پلان آپارتمان 50 متری، بهمراه عکس هایی از دکوراسیون داخلی بپردازیم تا به آنهایی که فکر می کنند فضاهای کوچک نمی توانند زیبا و شیک باشند نشان بدهیم اشتباه بزرگی می کنند. هر سه آپارتمان آورده شده روشی کاملا متفاوت نسبت به دیگری برای رسیدن به دیزاینی شیک و مدرن در پیش گرفته و در اجرای این روش ها، به هدف نهایی خود که همان خانه ای جادار و زیبا است دست یافته اند.

راه های زیادی برای بزرگ نشان دادن یک فضای کوچک و محدود وجود دارد. برای شروع باید هر فضا یا اتاق را طوری طراحی کنید که بیش از یک کارایی داشته باشد. برای مثال دیواری که تلویزیون روی آن نصب می شود می تواند با نصب قفسه و شلف های دیواری متعدد، برای نگهداری لوازم و اشیاء دکوری و کاربردی نیز مهیا شود. همچنین علاوه بر استفاده از فضاهای افقی، باید نیم نگاهی هم به فضاهای عمودی موجود در خانه داشته باشید. برای رسیدن به یک چیدمان مناسب، باید اندکی پشتکار داشته باشید تا بعداز آزمون و خطاهای بسیار و حرکت دادن مبلمان خانه به نتیجه ای مطلوب و دلخواه برسید. نمونه های آورده شده یک ایده اولیه مناسب برای شروع کار و طراحی پلان آپارتمان 50 متری را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

اولین خانه ای که به معرفی آن خواهیم پرداخت فقط 48 متر مربع مساحت دارد، یعنی حتی 50 متر هم نمی شود اما از بسیاری از خانه 60 و 70 متریجادارتر بنظر می رسد. رنگ های روشن و خنثی بر فضا حکمرانی می کنند اما برای زیبایی بیشتر از رنگ های شادتری مانند زرد و آبی نیز استفاده شده است. رنگ سفید دیوارها و قهوه ای کفپوش های چوبی با اینکه رنگی خنثی هستند اما باعث نشده اند فضا بیش از حد سرد و بی روح بنظر برسد، البته نقش کفپوش چوبی با قهوه ای پر رنگ در ایجاد این حس بسیار حیاتی بوده است. مبلمان نیز رنگی خنثی دارند که با قرار دادن کوسن های رنگی، از یکنواختی درآمده اند.

  • ۹۷/۱۰/۰۴
  • رضا حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی